01. februar 2002 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CPU-køler intstallation

Jeg har nogle problemer med hvordan man sætter cpukøleren til. Køleren er en silent viking af mærket Thermaletellerandet. Jeg har prøvet at sætte kæleren ovenpå CPUen med den der magnet i bunden, og så prøvet at få de der jernbøjler ned over nogle plastikdimser men man kan ikke få den ordentligt ned.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. februar 2002 - 20:45 #1
der skal bare trykkes til
01. februar 2002 - 21:00 #2
der er sådan en speciel ledning til køleren. Jeg tror det hedder en FAN. Den ene ende skal sidde på motherboardet men jeg kan ikke finde ud af hvor den anden skal være
01. februar 2002 - 21:03 #3
Jeg tror nok den er et slags termometer der sætter køleren i gang eller sådan noget
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
05. februar 2002 - 08:02 #4
dvs. det er en ekstra ledning ? (der skal jo være en til selve blæseren på køleren)

fulgte den med køleren eller bundkortet ?

for så kan det godt være et termometer. eller i hvertfald føleren til det.