Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. maj 2000 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SmartFtp

Jeg har downloadet det her lille freeware ftp-program, og jeg kan egentlig godt lide det (havde ikke lige trang til at betale for at beholde CuteFtp *S*). Men jeg har et lille problem: Når jeg sidder og skal uploade viser den kun mapperne på mit c-drev og ikke filerne. Er der nogen der har prøvet programmet og kan fortælle mig hvordan jeg får vist filerne?
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. maj 2000 - 12:28 #1
Det er nok bare en indstilling alá "show files" [x].

Du kan også hente en af de "mere brugte" på www.tucows.com

WS-FTP-light, leechFTP..

Mads Østerby
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. maj 2000 - 13:32 #2
Det tvivler jeg ikke på *S* - problemet er, at jeg sq* ikke kan finde den! Og jeg valgte netop den, fordi den lignede noget jeg kunne finde ud af at bruge, når jeg nu er vant til CuteFtp - og jeg *har* forresten fundet den på tucows. Den er lille og rimelig enkel og fuldstændig gratis - det er lige mig! Men jeg prøver lige at lure på dem du foreslår der...
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
15. maj 2000 - 10:56 #3
Okay, nu har jeg selv fundet ud af det *G*. Men jeg kan nu godt anbefale det lille program - det er både godt og nemt at bruge!