Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
01. februar 2002 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Caching

Hej

Jeg har et problem med at tvinge IE5.5 til at se efter en ny version af en js-fil på en html-side.

Alt efter hvilken domino-server så virker det på den ene men ikke den anden.

Altså klient-maskinen er den samme. Men to forskellige servere.

På html-siden har jeg allerede meta-tags for pragma og cache-control.

Kan det skyldes noget i opsætningen af dominoen?

/Thomas
Avatar billede cdelicht Nybegynder
01. februar 2002 - 16:41 #1
Hvilke version virker /virker ikke?
Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
02. februar 2002 - 15:40 #2
Serveren version 5.09a virker.
Den med version 5.02b virker ikke.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
03. februar 2002 - 10:55 #3
Jeg har tjekket på Notes.net. Der er meldt en række fejl på HTTP task'et under 5.02, som er rettet i 5.03 og 5.08. Din fejl er sandsynligvis relateret til dette også.