Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 16:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ignore liste på ICQ

Nu har jeg sat en masse bruger på min ignore liste, som kommer med deres perverse spam. Men problemet er at de samme stadig kan skrive til mig, hvordan kan det være ?
Og er det muligt at se den ignore liste nogle steder ?
Avatar billede tgm Nybegynder
01. februar 2002 - 16:26 #1
lytter
Avatar billede andersnr.1 Nybegynder
01. februar 2002 - 16:43 #2
Hvad er ICQ???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. februar 2002 - 17:22 #3
Avatar billede andersnr.1 Nybegynder
02. februar 2002 - 00:02 #4
Tak for adressen, men hvad kan man med icq ???
Jeg mener, hvad får man ud af at have icq???
Er det noget jeg bor have???
Vil du ikke nok hjælpe mig metal_hansen, please???
Avatar billede manon Nybegynder
02. februar 2002 - 00:29 #5
Hvis du klikker på Main og vælger security (i advanced mode) og vælger communication event, kan du der frit vælge hvem der skal have lov til hvad.
og der er naturligvis version 2001b vi snakker om.
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2002 - 00:36 #6
problemet er der at man kan vælge at få unknown message eller ikke.
Det er ikke det jeg vil, folk må gerne skrive til mig men gider bare ikke at få alt den spam fra sex sites.
Det jeg gerne vil have er at man kan ignorer nogle bestemte brugere så alt de sender bliver afvist. ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2002 - 01:19 #7
der var min ignore list jo :)  tak for rådet tror jeg er ved at være blind ;)