Avatar billede netbabe Nybegynder
01. februar 2002 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Punktopstilling langsom

Jeg har ét dokument hvor det tager utrolig lang tid at lave punktopstilling. Der går 10-15 sekunder fra man trykker på knappen til det er stillet op. Det er kun i et dokument. Jeg har prøvet at lave et dokument i tilsvarende størrelse for at se om det kunne have noget med det at gøre, men det ser det ikke ud til. Jeg har også prøvet at kopiere teksten over i et nyt dokument, men det hjælper ikke.
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
02. februar 2002 - 03:33 #1
det er nok bare en generel fejl i det program du bruger, ikke noget kendt program skulle kunne gøre lignende, da de alle sammen er baseret på hurtigthed, og en p´roducent, laver næppe noget langsommere end nødvendigt
Avatar billede netbabe Nybegynder
02. februar 2002 - 18:32 #2
Jeg glemte at skrive at jeg bruger Word 2000.
Avatar billede rvm Nybegynder
02. februar 2002 - 22:06 #3
Det lyder som en fejl i dokumentet (der følger med når du kopiere teksten tilet andet dokument).

Prøv at gemme det under et nyt navn - dette bevirker at dokumentet kompilerer, hvilket retter en del dokumentfejl.

Prøv at defragmentere computeren - den kan også rette mærkelige fejl.

Under hjælp i Word 2000 findes der en "find og ret fejl" - hvis der er noget galt med Word, så vil denne funktion rette fejlen.

Prøv at slette linierne i dokumnetet bagfra - en efter en - indtil du finder den linie, der fremprovokerer fejlen - dette give kun mening, hvis du kan slette al tekst i dokumentet og fejlen så er væk.

Held og lykke

Richardt
Avatar billede netbabe Nybegynder
04. februar 2002 - 12:37 #4
Jeg tror sørme du har ret! Tak. :o)