Avatar billede nesral Nybegynder
01. februar 2002 - 14:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

xperten.com

jeg ville bare lige høre hvad andre mener om www.xperten.com
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 14:42 #1
Avatar billede hojben Novice
01. februar 2002 - 14:42 #2
total efterligning af E.

Er det din ??
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
01. februar 2002 - 14:43 #3
det er jo en efterligning af den RIGTIGE Eksperten.dk

Hvor er det dårligt fundet på!!!

MVH. Quiz-Deltageren
Avatar billede jpking Nybegynder
01. februar 2002 - 14:46 #4
Jeg, Webmaster på xperten.com, fralægger mig et hvert ansvar for idétyveri fra ekspertens side.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
01. februar 2002 - 14:48 #5
Tjahh hvorfor skal vi blande os i den sag? Hvis der er ngoen som skulle brukke sig, saa var det jo admins her. Men saa laenge de ikke goer det, saa lad det da vaere.
Der er en smule uoriginalt, det er indroemmet, men det skader jo ikke at ha flere steder af denne slags.

/JB
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 14:49 #6
Det er sq da ikke en efterligning af eksperten.
Den er jo totalt skod, den side, det eneste der er bedre er at serveren er lidt hurtigere.....
Avatar billede jpking Nybegynder
01. februar 2002 - 14:49 #7
Tak>/JB
Avatar billede hojben Novice
01. februar 2002 - 14:53 #8
jona > måske kun pga mangel på antal sp.
Avatar billede nesral Nybegynder
01. februar 2002 - 15:09 #9
nej det er ikke min jeg sad bare lige og kiggede lidt på den og blev nysgerrig efter at høre andres mening
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
01. februar 2002 - 15:20 #10
Jpking> NP, jeg synes da tvaertimod det ert godt at faa flere debatforums omkring computere, saa folk har ngoet at vaelge imellem! Saa kunne det da vaere at folk som f.eks NanoQ kunne skride derhen i stedet for konstant at brokke sig her....

bare min mening...

/JB
Avatar billede budda Nybegynder
01. februar 2002 - 21:37 #11
Jeg mener at det er fedt at der er nogen som har lavet en Xpert med nye funktioner!

Mener den har noget at byde på..