Avatar billede cpc Nybegynder
01. februar 2002 - 14:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Printer skriver ikke pænt.

Jeg har en gammel printer.
Hertil har jeg købt en ny blækpatron og til at starte med skrev den pænt ud.
Den er dog nu begyndet at skrive meget dårligt:

Der går nogle hvide linier vandret på bogstaverne, hvor printeren ikke skriver ud. Ved str. 12 er der ofte to hvide linier på en linie.
Hvad kan der være galt??
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 14:40 #1
Det er printerhovedet som fejler, det skulle vel aldrig være en cannon???
Avatar billede cpc Nybegynder
01. februar 2002 - 14:41 #2
Det er en IBM printer, men canon blækpatron
Avatar billede jpking Nybegynder
01. februar 2002 - 14:42 #3
Prøv at skrive i str. 10
Avatar billede cpc Nybegynder
01. februar 2002 - 14:44 #4
Det bliver ikke bedre.
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 14:50 #5
Jeg er næsten sikker på at det er printerhovedet som fejler.

Har været hardware supporter i 2 år og den fejl kommer altid når man har noget med cannon blækpatron/printerhoved at gøre :-(
Avatar billede cpc Nybegynder
01. februar 2002 - 14:53 #6
Surt. Kan det lade sig gøre at få en ny hos forhandleren?
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 14:56 #7
Ja, mange gange køber man den sammen med blækpatronen, printerhovedet er simpelthen den box hvor du sætter blækpatronen i.

Det kan være at du kan rense printerhovedet med en vatpind og lidt sprit/vand.
Men ellers er der ikke andet at gøre end at skifte printerhovedet.

Men jeg har jo ikke altid ret. :-)
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 14:58 #8
Tak for pointene