Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. februar 2002 - 14:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Disk

Kan man ikke lave en Diskette eller 2 i windows 2k server

Som man kan stikke i munden på klienterne som går ind og sætter
1. Maskinens Netværks Navn
2. Dens IP
3. Dens Subnetmaske
4. Dens Gaitway
5. Dens Pri DNS
6. Dens Sec DNS
7. Det Domæne den skal logge op på

Sådanne at hvis der kommer en ny maskine i firmaet at man slukker den smider den disk i og lader den arbejde lidt tager disken ud og så kan man bare skrive sit user ID og password

Avatar billede jpking Nybegynder
01. februar 2002 - 14:37 #1
Jo hvis man har inteligens nok
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. februar 2002 - 14:38 #2
Og det har du eller ???

Ville da gerne have lidt hjælp

MC
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. februar 2002 - 14:43 #3
jeg synes du skal afvise ham med det samme, ellers kommer du måske til at acceptere ham på et tidspunkt.

Selvfølgelig skal han ha' point, hvis han kommer med et plusibelt svar.

Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kan hjælpe dig, det eneste jeg kom til at tænke på var en ghost-cd, men der kan man jo ikke ændre vedkommendes navn, så en unattended diskette er nok det rigtige.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. februar 2002 - 14:45 #4
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. februar 2002 - 14:48 #5
Retaxes. Det er gjort, Det link du postede vil jeg lige tage en kigger på når jeg kommer hjem. der har jeg CD´en liggende

MC.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. februar 2002 - 14:49 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. februar 2002 - 14:58 #7
mere stof, noget omkring sysprep med en parameter der hedder defeat og som gør at man ikke skal taste nøglen ind hver gang.
altså sysprep -defeat
http://www.eksperten.dk/spm/31492
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. februar 2002 - 14:59 #8
der er åbenbart mange der spurgt på noget lignende, prøv at skrive unattended i søgefeltet, så kan du selv bladre videre.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 14:40 #9
TEST
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 14:41 #10
Giver du lige et svar...

Jeg tager selv pointene for lige at få ryddet lidt op, Men gi et pip så for du dem

MC
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. marts 2002 - 16:27 #11
pip ;o)