Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 11:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D max problem

jeg har lige købt en bog til 639 kroner og så ville jeg lige lave den første toturial i bogen jeg kom rimelig langt indtil der stod at jeg skulle bevel det ved at trykke på bevel knappen i mit modyfi panel i første omgang var knappen der slet ikke men så fik jeg lagt den ind men kunne ikke trykke på den ! knappen er ikke activ hvad skal jeg gøre og evt. trykke på for at jeg kan få knappen gjort activ så jeg kan trykke på den ?
Avatar billede geek Nybegynder
10. maj 2000 - 12:08 #1
så hvid jeg husker er det fordi du skal subobjekte dit objekt, og så er der vistnok 5 knapper lige under knappen subobjeekt hvor der er nogle tegninger af 3-kanter og 4-kanter der skal du vælge en af de udfyldte 3 eller 4-kanter og så burde du vist kunne gøre det. Det lan godt tænkles jeg husker en smule forkert, har ikke lige max i nærheden
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 12:42 #2
Det har jeg gjort men det virker stadig ikke !
Avatar billede geek Nybegynder
10. maj 2000 - 14:33 #3
kigger nærmere på det når jek kommer i nærheden af MAX igen
går nok nogle timer
Avatar billede roslev Nybegynder
10. maj 2000 - 16:09 #4
Du skal først tilføje en "Edit Mesh" modifier. Derefter skal du vælge Sub-object da man ikke kan tilføje Bevel med Vertices som Sub-object. -Så skulle Bevel gerne komme frem i Edit Geometry delen af Edit Mesg modifieren..
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. maj 2000 - 22:30 #5
taffy>>> Hvad er det du skal bevel?
Avatar billede taffy Nybegynder
12. maj 2000 - 08:42 #6
roslev det er helt korrekt jeg løste det selv den dag jeg satte spørgsmålet så du får ikke dine point
Avatar billede taffy Nybegynder
12. maj 2000 - 08:42 #7
selvfølgelig får du det !! :-)