Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 10:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP serveruafhængig ?

jeg ville gerne vide at når jeg skal oprette et domæne om der så skal stå at siden understøtter PHP3 eller om PHP3 er serveruafhængigt ? der står 300 på spil så skynd dig at trykke på tasterne og kom med et svar
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. maj 2000 - 10:52 #1
Der skal være PHP3 installeret for at du kan køre PHP kode.

F.eks. hvis der er installeret Apache-server skal PHP3 tilføjes som ekstra modul.

Så hos din host, skal du sikre dig at hosten supporter PHP3. - ellers find en anden. Jo mere hosten supporter jo dyere..

Mads Østerby
Avatar billede jesper_tb Nybegynder
20. maj 2000 - 01:22 #2
JA!

kig på www.php.net, så finder du sågår amiga version ..

MEN! der er begrænsniner i hvordan sti-navne skrive ..
/en/sti/paa/unix
\\en\\sti\\paa\\windows
en:sti:paa:mac

så du skal rette lidt, og så må du selvfølgelig tage højde for hvilke moduler der er installeret .. f.eks. går mysql hånd i hånd med php, specielt under unix, selvom jeg også har det på min bærbar windows ... du vil blot have lidt probs med at finde modulet til amiga! hvor du må tyge til at selv konvertere programmet ud fra sources til unix..

hvis du vil have info så kig på følgende php relaterede sites:

www.php-center.dk
www.sacred.dk
www.hotscripts.com
www.anything.dk