Avatar billede runedrengen Nybegynder
01. februar 2002 - 11:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ang. TV- out på Geforce 2

Jeg har lige købt mig et geforce 2 med tv- out på i første omgang virkede det findt jeg havde kørt med tv-out et par dage da jeg så skulle slå den over til at køre på skærmen kunne man ikke vælge det fældt (det var mat) så pillede jeg kortet ud startede komputeren uden kort i for at den skulle slå tilbage på skærmen det gjorde den også men nu kan man ikke vælge tv-out fæltet er mat lige som før
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. februar 2002 - 11:35 #1
nogle gange kommer det an på hvilken opløsning skærmen er sat til.
hvis den er for høj virker det ikke. (i hvertfald på mit asus v7700)
Avatar billede runedrengen Nybegynder
01. februar 2002 - 11:41 #2
Har prøvet at ændre på opløsningen men første gang jeg brugte det kunne det godt selv finde ud af at sætte opløsningen ned når jeg brugte tv-outet men nu kan jeg ikke vælge tv-outet
det er et geforce 2 ti fra innovision
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 11:42 #3
Hvis dit TV-Out kabel ikke sidder i kortet vil det ikke være muligt at vælge TV-out.
Avatar billede runedrengen Nybegynder
01. februar 2002 - 11:50 #4
OK det var pga. kablet havde ikke regnet med det betød noget men det er som det skal være nu tak for hjælpen
Avatar billede freestyle Nybegynder
01. februar 2002 - 11:58 #5
Det var så lidt :-)