Avatar billede advokaten Nybegynder
31. januar 2002 - 23:24 Der er 7 kommentarer

Autorun.inf....burde dette ikke virke!??!

G'dav!

Burde dette ikke virke:
[AutoRun]
open=beatles.pps
icon=beatles.pps

Burde den ikke automatisk åbne beatles.pps ???
Det eneste den gør, er at skrive at Windows ikke kunne få adgang til filen, sørg for at du har rettighederne....
Nogle der har nogle forslag til, hvordan jeg kan løse dette ??

Det haster lidt, da det er en projekt opgave, der skal afleveres i morgen...
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
31. januar 2002 - 23:27 #1
du skal være administrator for at kunne gøre det (tror jeg)
Avatar billede advokaten Nybegynder
31. januar 2002 - 23:31 #2
Jeg er på en ganske normalt computer, hvor jeg selv har brændt cd'en og selv lavet det hele.....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. februar 2002 - 00:08 #3
open=start beatles.pps
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
01. februar 2002 - 08:10 #4
[autorun]
OPEN=beatles.exe
ICON=beatles.ico

Det burde være denne...
me ningen med dette er at du skal ligge et icon af navnet beatles.ico, i den mappe hvor pps-filen ligger... og den skulle gerne ligger i samme mappe som autorun.inf-filen...

Du skal huske at det er muligt,  tager højde for både store og små bogstaver, så jeg vil råde dig til at copiere overstående...
så dude det vireke...
Avatar billede chries Nybegynder
01. februar 2002 - 12:19 #5
hvis det er en billed fil eller sådan noget, prøv med:
open=start beatles.pps
Avatar billede chries Nybegynder
01. februar 2002 - 12:20 #6
ups, unskyld erikjacobsen. Så ikke dit indlæg
Avatar billede Trez Seniormester
01. februar 2002 - 15:13 #7
Jeg ved ikke med OPEN=start beatles.pps om den virker, men normalt kan autorun kun bruges på eksekverbare filer, altså EXE, COM og BAT (de sidste to bruges ikke så meget mere idag, men i de gode gamle dage var de der).

ICON behøves ikke da den kun bruges til at lægge et ikon istedet for mappe ikonet

/Trez