Avatar billede svenderik Nybegynder
31. januar 2002 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Multiboot mellem win98, win200pro og winnt 40 server

Opgave at kunne lave en muliboot mellem win98,win200pro og winnt40 server

Jeg ønsker at kunne boot mellem ovenstående og det vej kan lade sig gøre da jeg har gjort det lang tid siden, nu kan jeg bare ikke få det til at virke.

Når jeg instalet win98, win200pro forsøger at jeg at instalere winnt40 server ved at i win98 start->kør skriver jeg winnt /b
Winnt /b for disketteløs opgave. Det går fint indtil jeg genstarter. Så forsøger den at genstarte heletiden. Men instalaltions processen kommer ikke igang. Den står hele tiden forsøger at genstarte.
Win98 ligger på drev som en fat partion og ikke fat32 partion

Jeg fatter simpelthen ikke hvad der sker. Nogen gode bud

I skrivende stund sidder jeg privat det vil sige at jeg først kan svare i morgen aften.

Jeg har overvejet at anvende et mutiboot progam. Findes der evt noget godt freewere ?
Avatar billede nopper Praktikant
31. januar 2002 - 21:47 #1
Rækkefølgen er win98-winnt-win2000.Så virker det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2002 - 21:52 #2
nopper har ret - den nævnte rækkefølge og så virker det.
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. januar 2002 - 22:51 #3
I second the motion :)))
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2002 - 13:36 #4
acceptere evt. svar ?