Avatar billede cygnet Praktikant
31. januar 2002 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Job søges

Hej Gutter / Gutinder - nogle der kan hjælpe ?

Jeg står pt. og mangler et job. Stillingsbetegnelse og geografisk placering underordnet - står overfor at skulle flytte herfra og jeg er en person der altid søger nye udfordringer.

Lidt om hvad jeg forventer jer:
I er et firma i vækst - enten et firma der lever at leverer grafiske løsninger til andre. Eller et firma der har set lyset med hensyn til Internettet som forretningsområde.

Lidt om mig
Jeg er en fyr på 19 år som har taget et kreativt grundforløb, plus det første år af til Medie Integrator uddannelsen på Center for Medie og Kommunikation i Roskide. En grafisk uddannelse - hvor målet var at man
skule lære alt om on-line og off-line integration - dog levede uddannelsen overhovedet ikke op til mine forventninger - og da Subwaydesign september sidste år tilbød mig fast arbejde slog jeg til.

Ved siden af har jeg selv studeret ASP, MS Access og MySQL - hvilket jeg blandt andet har leveret løsninger til counselor, businessportalen, markedspladser, butikstorvet og spring cup i. Men dog er det grafiske stadig min stærkeste side.

Jeg har som sagt før arbejdet fast som web-designer - men firmaet gik konkurs. P.t. har jeg så selv startet firma og ved at læse til Merkonom - Innovation på Niels Brock.

Hvad kan jeg
Programmer:
Photoshop, DreamWeaver, Illustrator, Flash, Primerer, Director, MS Access med flere.

Tidligere arbejdspladser:
2002 - Nordica Leasing - tilkalde vikar
2002 - cygnet - eget firma
2001 - Subwaydesign - Webdesigner / ASP - programmør
2001 - I & A Research - Telefon Interwiever
2000 - Forening af Statsautoriserede Revisorer - Piccolo

Uddannelse
2002 - Merkonom Invations-linien - Niels Brock
2001 - Medie Integrator 1 + 2 - Center for Medie og Kommunikation
2000 - Kreativt Grundforløb - Niels Brock

Referencer:
De sidste par år har jeg udviklet en lang række grafiske løsninger udover dem som I kan se på
http://www.ingermann.dk/cygnet - har jeg lavet / eller er i gang med følgende:

http://www.bilbyendanmark.dk/nybilindex/ - dette er et projekt jeg netop har afleveret
http://www.ingermann.dk/master - dette er et projekt jeg sidder og arbejder på lige nu

Tre lidt anderledes designs - bare for at vise mine evner:
http://www.ingermann.dk/portfolio - aldrig blevet til mere en forsiden - men det giver en fornemmelse af min evner i Photoshop
http://www.ingermann.dk/getaround - en side jeg lavede for et godt stykke tid siden for at fortælle venner og andre hvad jeg gik og lavede - er dog ikke blevet opdateret siden marts sidste år. http://www.ingermann.dk/hnie - alternativ navigering - som ved først øjekast ligner flash - men alt er lavet af små gif-animation og avdanceret brug af DHTML (layers)

Personligt:
Dyrker orienteringsløb på eliteplan, hjælper træner i
ungdomsafdelingen, har taget DIFø's to træner kurser: trænerollen og pysisk træning.

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen

Cygnet
Kollerød Bygade 23
3450 Allerød
T 4818 8081
F 4818 8368
M 2720 7560
SE 26 38 83 33
http://www.ingermann.dk/cygnet
Avatar billede cygnet Praktikant
31. januar 2002 - 14:13 #1
Min mail er forresten kristian@sorensen.as
Avatar billede professoren Nybegynder
08. marts 2002 - 17:39 #2
jeg har 2 firmaer der søger it-hjælp til webdesign og ebizz løsning, men de er i startup fase og har ikke fået tilført venture capital endnu...var det noget??
Avatar billede cygnet Praktikant
15. marts 2002 - 12:50 #3
professoren >>
Helt sikkert .. send gerne mere infomation om det på kristian@sorensen.as
Avatar billede cygnet Praktikant
25. juli 2002 - 09:05 #4
lukkes

/cygnet
www.cygnet.dk