Avatar billede bamse2000 Nybegynder
31. januar 2002 - 13:21 Der er 1 løsning

RAM til gammel bærbar?

Hej eksperter!
Jeg har en gammel bærbar med følgende spec:
-Fujitsu 765Dx
-166Mhz mmx
-32MB RAM
-2 GB harddisk
-Windows 98

Vil jeg mærke en betydelig forskel, hvis jeg købte flere ram? Jeg tænkte på programmer som "internet explorer", eller alm. spil som "age of empires 2"?
Hvis ja, eller deromkring, hvor kan jeg så finde RAM lige til min bærbar? Jeg ved ikke hvilken slags modul jeg skal bruge og har smidt manualen væk...
sidespørgsmål: Kan man godt skifte skærmen ud på en bærbar? Altså f.eks. til en tft-skærm?

Hilsen Bamse!
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
31. januar 2002 - 14:11 #1
Download Sandra til at finde ud af hvilket motherboard du har og på den måde hvilken form for ram det bruger
http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/ .
Jeg "tror" helt klart at du vil mærke en forskel hvis du opgradere med flere RAM!