Avatar billede palle_andersen Nybegynder
31. januar 2002 - 10:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Åbn i nyt vindue" - virker ikke ?

Når jeg højreklikker på et link/artikel på en hjemmeside i IE-6 får jeg menuen frem, hvor jeg bla. kan vælge "Åbn i nyt vindue". Så langt så godt.
Men når jeg vælger dette, får jeg kun åbnet en tom vinduesramme, hvorigennem jeg kan se den oprindelige side. Det valgte emne dukker aldrig op i den nye vinduesramme.
Er der en løsning på dette lille problem ??
(Jeg HAR netop genindstalleret både Win98SE og IE-6)
Avatar billede scorpius Nybegynder
31. januar 2002 - 10:02 #1
jeg tror ikke det har noget at gøre med dit windows eller internet... det er hjemmesiden hvordan den er bygget op
Avatar billede palle_andersen Nybegynder
31. januar 2002 - 10:06 #2
Det er vist desværre ikke den pgl. hjemmeside, idet problemet også gælder
for denne hjemmeside (eksperten).