Avatar billede stenhaug Nybegynder
31. januar 2002 - 08:42 Der er 12 kommentarer

Fujitsu Simens laptop

Hejsa! Er der nogen der kender noget til Fujitsu Siemens bærbare??
Hvordan er de sammenlignet med fx Asus eller Dell??
Jeg har fundet et godt tilbud hos Merlin på 15.499,-
1200 mhz Celeron, 30GB, 32MB grafik, 384MB RAM, DVD CD-R.
Jeg syntes det lyder som et godt tilbud?? Men som sagt så kender jeg intet til kvaliteten af F/S computere!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
31. januar 2002 - 08:46 #1
Det nye alt om data har en test af en 10 bærbare..........(tror nok det er feb. udgaven)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
31. januar 2002 - 08:52 #2
I følge http://www.edbpriser.dk/ lyder det vist ikke som et helt dumt tilbud, det er kommer nærmest den nævnte konfiguration er:
Amilo D7100 (WinMe)    Cel1100 / 15,1" TFT / 384 MB / 30GB / DVD / CDRW / 56K 17.666 kr.
som jo er betydelig dyrere
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 09:02 #3
Hvis jeg skal give min vurdering, ville jeg ikke købe en Fujitsu Siemens. Det virker som om, at de ikke helt er komfortable med de bærbare endnu. Mit forslag ville være IBM eller, som du selv nævner, Dell.

/jailbird
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
31. januar 2002 - 09:09 #4
Jeg ville også gå efter en Dell.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
31. januar 2002 - 09:10 #5
Glemte at sige, at i AOD var det en Dell der løb med sejeren, så vidt jeg husker (den testede model koster dog i omegnen af de 17-18.000,-)
Avatar billede stenhaug Nybegynder
31. januar 2002 - 09:29 #6
Som udgangspunkt betyder prisen ikke det helt store...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. januar 2002 - 09:55 #7
Jeg vil give Jailbird helt ret.

Fujitsu-Siemens´ bærbare ser meget lækre ud. De er rigtig flot designede og det føles som kvalitet. Bla. derfor valgte vores kære direktør for nogen tid siden en fix lille lifebook. Det er fortrudt mange gange siden. Aldrig har jeg oplevet værre bøvl med drivere og inkompatibel hardware.

Betyder priset ikke det store, ville jeg slet ikke betænke mig. Jeg ville købe IBM. De sætte idag standarderne for hvad en bærbar skal kunne. Og så gør det jo ikke noget, at IBM's service er helt i top. Sidst, men ikke mindst, mener jeg IBM's tastaturer er de bedste på markedet til bærbare.

Du kan selvfølgelig også roligt købe Dell, Acer mv. Det kan ofte være et spørgsmål om smag. Men mit valg er til enhver tid IBM :)

NanoQ
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 10:02 #8
Jeg har selv lige fået en Compaq Armada (16 GB) fra min arbejdsgiver - den er ikke dårlig og kører godt, men jeg har da set bedre. Hvis du har pengene så køb en IBM - helt klart de bedste hvad angår bærbare!
Avatar billede stenhaug Nybegynder
31. januar 2002 - 10:09 #9
Bare ærgerligt at IBM er så grimme at se på! :)
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. januar 2002 - 10:24 #10
Jeg er stadig tilhaenger af ASUS.
Avatar billede stenhaug Nybegynder
31. januar 2002 - 10:28 #11
Men laver ASUS noget med brænder?
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. januar 2002 - 10:44 #12
grimme - de er da almindelige af bygning ;0). Herregud, hvis det er kvali, det da lige meget at den ikke er gennemsigtig, grøn, gul eller hvad de nu finder på. Du kan da bare male den :o)