Avatar billede coc Nybegynder
09. maj 2000 - 13:45 Der er 3 løsninger

Udskrivning af opstilling med punkttegn

Jeg har i et Word97 dokument oprettet flere punktopstillede lister, som på skærmen vises korrekt med en sort prik foran. Også i Vis udskrift er alt i orden.
MEN, når dokumentet skrives ud, er punkt-tegnet et andet tegn (græsk epsilon tror jeg nok) som absolut ikke ligner en sort prik. Hvad sker der ?
Jeg bruger Win2000, Word97 og en HP Laserjet 500 PCL 6 printer.

På forhånd tak
Claus
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
09. maj 2000 - 13:49 #1
Prøv at hente en nyere driver til Win2000 på HP´s hjemmeside.

evt. prøv at lave punkt-tingen om til en anden type (streg, etc..)

Mads Østerby
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. maj 2000 - 14:24 #2
Du skal hente nye drivere til printeren på HP's hjemmeside. Så skulle den køre igen!
Avatar billede nygse Nybegynder
29. maj 2000 - 15:51 #3
Det kan også være, at din printerdriver er sat op til at bruge "Use printer fonts for all true type fonts".

Hvis der er mulighed for at sætte kryds i noget lign. på den printerdriver - kan de måske hjælpe at sætte/slå det fra.
Det løser vores problemer i forbindelse med brug af symboler i Word.