Avatar billede taamas Nybegynder
30. januar 2002 - 20:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike problem

Øhhmm Jeg vil til at spille lidt counter strike men hvad skal jeg bruge for at kan spille det over netter eller sådan noget?
Altså jeg jeg have Half Life og Counter Strike installeret for at kan spille Counter Strike...
Hvis ikke du forstår så bare forklare mig hvordan jeg kommer til at spille counter strike!

- taamas
Avatar billede nejmann Nybegynder
30. januar 2002 - 20:33 #1
Hvis du har installeret begge dele, kommer der et CS symbol på skrivebordet. Det skal du starte og derefter vælger du network game...
Avatar billede shanko Nybegynder
30. januar 2002 - 20:44 #2
Har du installeret eller ikke..? :o)
Avatar billede shanko Nybegynder
30. januar 2002 - 20:45 #3
sorry det skulle have været en kommentar.. :o)
Avatar billede taamas Nybegynder
30. januar 2002 - 20:57 #4
Jeg har det ikke installeret endnu. så jeg vil bare gene vide om jeg skal bruge half life for at spille counter strike
Avatar billede nejmann Nybegynder
30. januar 2002 - 21:03 #5
Ja du skal bruge Half Life for at spille CS, da CS bare bygger videre på HL's fundament
Avatar billede taamas Nybegynder
30. januar 2002 - 21:09 #6
hvilken en cs er bedst?
Avatar billede nejmann Nybegynder
30. januar 2002 - 21:25 #7
hvad tænker du på? Hvilken bane eller version eller?
Avatar billede shanko Nybegynder
30. januar 2002 - 21:26 #8
Det er nok bedste du bruger den sidste version Cs 1,3, især hvis du vil spille på nettet..
Den kan hentes mange steder på nettet, fks her -> http://game1.mweb.co.id/file.htm

Når du så har hentet den, installere du bare den ind i din halflife mappe...
Derefter skal du såen set bare sætte dine keys op og gøre som nejmann har skrevet i sit første svar.. :o)

Men HUSK lige du skal jo oz have en key..!!! Følger somregel med et nyt spil.. :o)
Avatar billede taamas Nybegynder
30. januar 2002 - 21:33 #9
Kna man ikke også downloade half life et sted så man har begge :)
Avatar billede shanko Nybegynder
30. januar 2002 - 21:37 #10
Jov da... her -> http://www.31i73.dk og så bare ind under downloads... :o)

Men HUSK lige stadig på at du skal bruge en gyldig Key til internettet for at kunne spille på nettet... :o)
Avatar billede taamas Nybegynder
30. januar 2002 - 21:42 #11
ok.
Tak
Avatar billede shanko Nybegynder
30. januar 2002 - 21:43 #12
Var da så lidt... :o)