Avatar billede abdulrich Nybegynder
30. januar 2002 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikproblemer

Heeelp!!

Jeg har problemer med mit grafik i f.eks. Wolfenstein. Grafikken kører flydende nok, men nærmest forskyder sig horisontalt.
Jeg bruger Nvidia 23.11 som grafikdriver og min maskine ser således ud:

Bundkort: Asus CUSL-L2 med Intel i815E Chipset
Processor: PIII 700 @ 805 mHz Harddiske: 2 stk. IBM 75 GXP 30 Gb, 7200 rpm
RAM: 512 Apacer SDRAM
Grafikkort: Asus V8200 Geforce3 med Ti200 chipset
Lydkort: Creative Audigy Platinum

Avatar billede mismis Nybegynder
30. januar 2002 - 21:25 #1
lyder som om du mangler en indstilling

gå ind i skærm indstillinger /advanced / gforce 3 / yderliger oplysninger / indstillinger for opengl

og slå lodret synkronisering til,  vertical sync hedder det hvis du har engelsk system

MVH MIS
Avatar billede abdulrich Nybegynder
30. januar 2002 - 21:52 #2
Hjælper desværre ikke, men tak for hjælpen ellers.....
Avatar billede ztilleto Nybegynder
31. januar 2002 - 11:12 #3
Jeg vil forslå at slå lodret Synk fra igen. Din FPS bliver reduceret til at køre samme hastighed som din opløsning. Hvilket ikke er godt for spil hvor hver eneste FPS kan betyde om din buffer er stor nok.

Til overstående problem??
Har du andre spil hvor der er samme problem..
HalfLife, Quake3, Seriuos Sam...

lidt info om det kun er i det spil eller om det er andre hvor det også er et problem.

mvh
ztilleto
Avatar billede abdulrich Nybegynder
31. januar 2002 - 16:16 #4
Det sker i alle ovennævnte spil....
Avatar billede abdulrich Nybegynder
28. juni 2002 - 11:53 #5
*lukker*