Avatar billede raiser2 Nybegynder
30. januar 2002 - 10:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Prøve SQL PL/SQL

Vi er et hold der skal til prøve om 2 uger, er der nogle her der kender nogle steder på nettet, hvor man kan downloade prøve spørgsmål, eller tidligere tests......

Vi vil gerne være så godt forberedt som muligt, og vil meget gerne se spørgeteknikken...

Avatar billede alsted Nybegynder
30. januar 2002 - 13:02 #1
Er det en OCP prøve eller hvad. Det ville gøre det lidt nemmere at svar på, hvis man fik lidt nærmere viden, om den prøve i skal op i.
Avatar billede raiser2 Nybegynder
30. januar 2002 - 13:08 #2
Ja det er OCP, håber der er nogle der kender nogle steder med ressourcer i oracle spørgsmål
Avatar billede pnielsen Nybegynder
30. januar 2002 - 13:15 #3
Avatar billede raiser2 Nybegynder
30. januar 2002 - 13:31 #4
Tak for hjælpen, men der er ikke spørgsmål nok, håber der er andre..... der kender nogle steder???
Avatar billede karen-louise Nybegynder
30. januar 2002 - 21:51 #5
Det drejer sig om test nr. 1Z0-001 mange tak...
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 13:55 #6
Oracle har flere online kurser:

Oracle University is committed to providing you with technical support and to ensuring that your experience with our learning products is productive and convenient.

For technical support and latest course downloads, navigate the links below to your TBT content area. Alternatively you can go directly to the self-service technical support site.
Oracle Database

Oracle8
Oracle8i
Oracle9i

Oracle Application Developer

Developer / 2000
Designer / 2000
Developer & Reports R2
Developer & Reports R6/6i
Oracle SQL and PL/SQL

Oracle8
Oracle8i
Oracle9i

Oracle Applications

Release 11
Release 11i

Other

Java
Related IT

http://www.oracle.com/global/us/education/support/tbt/index.html?content.html
Avatar billede molan Nybegynder
31. januar 2002 - 14:02 #7
Husk at læs spørgsmålet grundigt.

Nogle af Oracle's test spørgsmål er formuleret som trik-sprøgsmål.