Avatar billede lazy Nybegynder
30. januar 2002 - 09:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

php på en win2k server som en mulighed, og hvordan???

Jeg har nu i et stykke tid haft en w2k server kørende på min adsl linie, den fungere som sådan fint og med asp og jmail instaleret køre der fint asp på den, nu vil jeg gerne have mulighed for at køre med nogle PHP script, hvordan får jeg den til det, skal jeg bare installere PHP serve modul på eller er der skjulte ting som man bare skal vide ??. nogen der har en ide´
mvh
lazy
Avatar billede rune_c Nybegynder
30. januar 2002 - 09:08 #1
Download denne fil:

http://www.php.net/do_download.php?download_file=php-4.1.1-installer.exe

Installer og så skulle du være kørende
Avatar billede lazy Nybegynder
30. januar 2002 - 09:28 #2
takke

jeg prøver at se hvordan det går, ellers vender jeg tilbage og lukker sp.
Avatar billede lazy Nybegynder
30. januar 2002 - 11:12 #3
beklager men det virker ikke hvad går der galt her.
Warning: Undefined variable: PHP_AUTH_USER in N:\PHP_1\index.php on line 60

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at N:\PHP_1\index.php:60) in N:\PHP_1\index.php on line 61

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at N:\PHP_1\index.php:60) in N:\PHP_1\index.php on line 62
Oops! You better enter the right username and password if you want to access this page...

Det er et liveeditor script jeg prøver med.

se evt.
Http://213.237.34.92/php
Avatar billede spectradk Nybegynder
30. januar 2002 - 12:21 #4
Hvilken WebServer kører du med??
IIS / Apache / eller?
Avatar billede lazy Nybegynder
30. januar 2002 - 13:09 #5
w2k server m IIS 5.0

Jeg har prøvet et PHP script som viser brugers IP adresse virker fint ???
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. januar 2002 - 15:26 #6
Reparer scriptet, eller ignorer fejlene.

Det sidste kan du gøre ved at pille ved php.ini-filen:

error_reporting  =  E_ALL & ~E_NOTICE