Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. januar 2002 - 23:28 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

konstruktiv kretik

Smider 30 point for det her håber det er ok

nogen der gidder kigge på den her http://www.romdata.dk/vision21/

vil gerne have lidt feedback

men alt det med scrip kan vente da det kun er et oplæg men lidt desig feedback ville vare rart

MC
Avatar billede sesam Nybegynder
29. januar 2002 - 23:36 #1
Lav skriften om til verdana eller arial size= 1 eller 2, brugen af en antikvaskrift er ikke god.
Sørg for at teksten i din table er i toppen.

Jeg synes at loget i toppen er alt for stort, prøv at lave det mindre.
Og det ville heller ikke skade hvis den kunne ses pænt i 800*600
Avatar billede oskar Nybegynder
29. januar 2002 - 23:42 #2
Meget flot, dejlig let og luftigt.

Den font du bruger (Times?) til spørgsmålene midt på siden ødelægger det flotte design totalt.

Med nogle meget små ændringer kunne du sagtens gøre siden acceptabel i 800x600.

Fonten i linksene har at problem med æ (hjylpe)

Og så lige til sidst, der er ikke a i referencer.

Nu er vi så bare spændt på at se hvad det hele går ud på.

:) Oskar
Avatar billede oskar Nybegynder
29. januar 2002 - 23:42 #3
Øh, glemmer altid at sætte prik i svar.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. januar 2002 - 23:44 #4
Oskar...

den med at den kan gøres klar til 800 * 600 ved jeg ikke lige hvordan man skal gribe and.

Times bliver ændret om et par min.

Og stavefejlen taker jeg lige for at du så
det havde jeg sku ikke set *GG*

MC
Avatar billede sesam Nybegynder
29. januar 2002 - 23:45 #5
Skriften i din menu burde også ændres, den er for lille
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. januar 2002 - 23:47 #6
hvad med den skrift i menuen nu

MC
Avatar billede oskar Nybegynder
29. januar 2002 - 23:57 #7
http://www.pythoness.com/index.asp kan du download Size-O-Matic (freeware) så du kan afprøve din side i forskellige skærmstørrelser.

Det var en meget lille skrift du fandt der. Hvorfor ikke bruge den samme som i dine links, bare lidt større.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
30. januar 2002 - 00:00 #8
ok jeg vil gå i seng nu men lade lige det her stå åben så kigger jeg på det i morgen

MC
Avatar billede gertk Nybegynder
30. januar 2002 - 09:28 #9
skriften ser ikke ret seriøs ud, det første jeg tænker er at det er starten af et projekt i word af en folkeskole elev.
Din mouseover på knapperne, synes jeg kunne se bedre ud hvis den skiftede til en mørkere farve, uden streg under ordene.
Rammen uden om skulle måske droppes, så vil det også give mere plads. Tjek din målgruppe, da der er mange der stadig kun kører med 800x600 endnu.
Det er et cool top billede, men prøv at give billedet % i stedet for pixels, da det så vil scalerer sig efter brugeres skærm.

Håber du kan bruge mine råd til noget. :)
Avatar billede gertk Nybegynder
30. januar 2002 - 09:29 #10
ups... se svar oven for
Avatar billede lee Nybegynder
30. januar 2002 - 16:01 #11
smukt
Avatar billede nina_kb Nybegynder
30. januar 2002 - 21:44 #12
Jeg kan se at du har fået mange gode svar og har kun lige en ekstra lille ting (eller to) at tilføje.
Folk bryder sig normalt ikke om at læse på en skærm. Derfor skal linjerne helst ikke være for lange. Den første linje er lige i overkanten efter min mening.
Jeg ville nok vælge at lave menupunkterne med fed, for at tydeliggøre dem og bringe lidt balance ind i billedet.
Ellers er det et flot design som jeg kun kan have ros tilovers for.

Nina
Avatar billede oskar Nybegynder
30. januar 2002 - 23:59 #13
Forslag til sproglige ændringer:

De fleste bruger længere tid på at planlægge en ferie end på at planlægge fremtiden.

Din fremtid er afhængig af de valg du foretager i dag
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. februar 2002 - 13:05 #14
takker alle sammen.

MC