Avatar billede benner26 Nybegynder
29. januar 2002 - 21:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker Wolfenstein ikke???

Hej. Når jeg launcher Return to castle Wolfenstein kommer fejlen:

GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Hvad betyder det? Og hvad kan jeg gøre for at spillet virker??

Jeg har 32mb grafikkort, 1000Mhz og 128 ram.
Avatar billede tommy_f Nybegynder
29. januar 2002 - 21:57 #1
opdater dine OpgenGL drivere. check tucows.com for det. Eller bare opdater dine Drivere til dit graffik kort fra producentens webside
Avatar billede soreno Praktikant
29. januar 2002 - 21:58 #2
prøv at installere de nyeste grafikkort drivere fra www.nvidia.com
(det lader til at de drivere du har ikke understøtter OpenGL)
Avatar billede soreno Praktikant
29. januar 2002 - 21:59 #3
(hvis grafikkortet er baseret på nvidia's chips -> GeForce..)
Avatar billede lambda54 Nybegynder
31. januar 2002 - 19:36 #4
Gå i: Start - Søg - Filer Eller Mapper - søg efter: OpenGL
Avatar billede nonick Nybegynder
03. februar 2002 - 16:51 #5
Mange har haft det problem(også mig selv)! Det er simpelt! Du skal bare hente enten ASUS´ eller Nvidia´s nye driver, så virker det med garanti!!!

www.asus.com

www.nvidia.com <--- Vil anbefale denne
Avatar billede benner26 Nybegynder
03. februar 2002 - 21:12 #6
Tak for tipsne! Nu virker det! Fedt spil :-)
Avatar billede soreno Praktikant
20. marts 2002 - 14:31 #7
hvis svarene er tilfredsstillende bør du uddele point..
Avatar billede piratfisk Nybegynder
22. april 2002 - 17:41 #8
Jeg har samme problem hvad hedder versionen på de drivere du har hentet?????

Jeg har et Nvidia riva tnt2/tnt2 pro de drivere har versionen 4.13.01 2832 men det virker stadig ikke skal det være andre drivere eller hvad???? Eller skal jeg opdatere min OpenGL????
Avatar billede benner26 Nybegynder
22. april 2002 - 18:09 #9
Du skal bare opdatere open gl så virker det, det gjorde det ved mig. PS. det er et gælende spil, men det finder du ud af :-)
Avatar billede piratfisk Nybegynder
23. april 2002 - 15:49 #10
Hej benner26

Hvad hedder den openGL du har downloadet??? Skal jeg hente OpenGL SETUP???? For jeg tror slet ikke der ligger noget OpenGL program på min computer. Kan du ikke skrive et link på sådan et OpenGL program så når jeg klikker på den så downloader den.
Avatar billede benner26 Nybegynder
23. april 2002 - 23:17 #11
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers så vælger du dit operativsystem om vupti så downloader den!
Avatar billede piratfisk Nybegynder
24. april 2002 - 16:02 #12
Det er ikke det jeg skal downloade det er jo bare driverne til mit grafikkort. Kan man ikke hente nogle drivere som kun opdatere OpenGL??????
Avatar billede benner26 Nybegynder
24. april 2002 - 16:09 #13
din OpenGL bliver opdateret sammen med dine g-kort drivere!!!
Avatar billede piratfisk Nybegynder
24. april 2002 - 16:50 #14
De drivere der er de bedre end dem jeg har nu det er versionen 4.13.01 2832. Har du ikke et OpenGL program på din computer???
Avatar billede benner26 Nybegynder
24. april 2002 - 17:02 #15
problemet er at dine drivere er forældet. Wolfenstein kræver nogle helt nye drivere, så download du bare de nye drivere!
Avatar billede piratfisk Nybegynder
24. april 2002 - 17:09 #16
Jeg kan se at de der drivere du snakker om har versionen 2832 og det er dem jeg har downloadet. Da jeg installerede driverne så skrev computeren at jeg ikke måtte have antivirus til at køre. Hvad kan der ske ved det???? Skal jeg ikke prøve at downloade OpenGL???