Avatar billede brian123 Nybegynder
29. januar 2002 - 21:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Meget lille skrift i IE 5.0

Hejsa,

Jeg har siddet og surfet lidt rundt og som alle andre kunne jeg ikke undgå at ryge ind i et porno pop up helvede, nu er mig problem at når jeg f.eks. ser denne side her på eksperten så er alt tekst med så små bogstaver at jeg ikke kan se dem. Jeg skal simpelthen højre klikke og vælge Tegnsæt og brugerdefineret, så retter teksten sig op, men det skal jeg altså gøre ved alle de sites jeg besøger nu, og det er fandme træls. he:0) Hvordan får jeg min browser til at blive på de indstillinger jeg nu ber den om ??  Jeg har prøvet i indstillinger til explorer og ændre det der, men når jeg starter browseren op igen er det det samme???

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, det er så træls det her.
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 21:56 #1
Oppe i menuen:
vis > tekststørrelse > vælg dér!
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 21:57 #2
Ellers prøv at slette dine cookies, ander dog ikke om det kan have noget at gøre med dit problem!
Avatar billede brian123 Nybegynder
29. januar 2002 - 22:00 #3
Jamen, det virkede, nu er det i hvertfald acceptablet, mange tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2002 - 22:10 #4
ellers kan du holde shift nede mens du ruller med scrollknappen på musen ;)
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 22:16 #5
John_stigers: Så skifter min da bare frem og tilbage, ligesom pilene oppe i toppen!...
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. januar 2002 - 22:24 #6
jonatand> synd for dig, så har du noget tilgode.

Et lille tip mere, hold Shifttasten ned mendens du scroller, så kan du bladre imellem siderne på IE
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. januar 2002 - 22:49 #7
Det oplever jeg også ... at det fungere som forward og back....
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2002 - 22:53 #8
sorry - det var Ctrl + scrollknappen :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. januar 2002 - 23:15 #9
john har du efterprøvet det nu ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2002 - 20:03 #10
retaxes> ja ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. januar 2002 - 20:45 #11
;o)