Avatar billede nichlas900 Nybegynder
29. januar 2002 - 21:43 Der er 4 kommentarer

2 x ADSL på éen husstand

Hey

Jeg får måske snart ADSL fra arbejdet men der er en risiko for at der er firewall på så at jeg ikke kan spille over internettet ! :-(

Derfor tænkte jeg på at jeg kunne bestille en ekstra forbindelse men kan man det ?

Hvis ikke er det så lovligt at lave ADSL sammen med naboen ved hjælp af et lille netværk ?

Mvh

Nichlas
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 21:45 #1
Jeg er næsten sikker på at man ikke må dele det mellem 2 husstande, men kun mellem 2 computer, i samme husstand!

Mht. firewallen, hvordan vil du komme udenom den, ved at bestille en ekstra konto...?
Avatar billede riversen Nybegynder
29. januar 2002 - 21:46 #2
hvad med at spørge den internetudbyder du har tænkt dig at købe det hos
Avatar billede nesral Nybegynder
29. januar 2002 - 21:50 #3
man må ikke have to husstande på samme forbindelse..
men man kan godt have have to adsl linier i samme husstand men det kræver to telefon linier..
Avatar billede Noone Nybegynder
29. januar 2002 - 22:54 #4
Jeg mener Tiscali tillader at man deler ADSL'en med naboen, men jeg er ikke helt sikker. Det står sikkert et eller andet sted på www.tiscali.dk