Avatar billede nichlas900 Nybegynder
29. januar 2002 - 21:34 Der er 2 kommentarer

Køler til PC

Hey

Jeg har en Compaq 7000-172 (http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/produkter/7000/7EL7000T-172/spec.asp)

Når jeg sætter PC'en i standby larmer den helt vildt meget !! Jeg har snakket med en fra Compaq og han siger at man bare burde vente lidt !

Jeg kunne godt tænke mig at den også larmede mindre så hvilken silent cooler skal jeg sætte i min PC ?

og hvilket slot er det til strømforsyningen ?

Mvh

Nichlas
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 21:36 #1
kun en gang...
Avatar billede ricky Nybegynder
29. januar 2002 - 23:40 #2
Du kan umiddelbart sætte en hvilken som helst FCPGA/Socket 370 cooler på - den eneste du skal checke er:
1 - at cooleren selvfølgelig skal kunne klare din 1Ghz proc.
2 - der er visse af coolerne er er meget 'høje' - så du skal sikre dig at den kan sidde der (kig ind i kabinettet og mål højden mellem processorsokkel og det der måtte sidde overfor...

umiddelbart giver "hvilket slot er det til strømforsyningen" ikke så meget mening ???

- og så vær opmærksom på at terminologien 'low-noise' desvæærre er voldsomt misbrugt og at du derfor skal se dig godt for når du vælger cooler - jeg vil umiddelbart anbefale dig http://www.studiedata.dk som indkøbssted for dine low-noise ting - de er de mindst uærlige...