Avatar billede michaelb2 Nybegynder
29. januar 2002 - 20:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook Fejl

Jeg har netop formateret min pc, og er ved at sætte Outlook Ekspress 5.0 op.

Det går da også vældig fint... -Bortset fra at jeg ikke kan sende nogle meddelelser.
Hvis jeg avgiver følgende:
http://www.friserverplads.dk/xpert/Angiv.bmp

og klikker "Send" - kommer følgende besked:
http://www.friserverplads.dk/xpert/Fejl.bmp

Hvad er problemet, og hvad skal jeg gøre? Jeg har desværre ikke mulighed for at slette hele Outlook Express, da jeg ikke har den CD'rom til at installere!

.::Michael::.
Avatar billede prodic Mester
29. januar 2002 - 20:15 #1
Du har altid muligheden for at slette de 2 filer fra dit sidste spørgsmål og hente en ny udgave af OutLook - f.eks den der er med Internet Explorer 6.0
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
29. januar 2002 - 20:17 #2
Men jeg har jo ikke CD'en!!
Avatar billede tumben Novice
29. januar 2002 - 22:26 #3
cd ???..hente på internettet..forstås
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 14:00 #4
skal det være eksempel på en mailaddresse??
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
31. januar 2002 - 21:22 #5
Jeg fik snakket med Opasia Hotline, og de ringer til mig med to filer som skal installeres og køres! Så virker skidtet!
Det var fordi at Internet Explorer er blevet opdateret uden at Outlook Express blev lukket og slettet korrekt inden!!

Kender ikke helt uddybelsen ;)
.::Michael::.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
31. januar 2002 - 21:24 #6
/Lukket
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2002 - 21:36 #7
Det var jo også hvad jeg forklarede dig i starten ;-)
Avatar billede michaelb Nybegynder
31. januar 2002 - 21:38 #8
De sku' dog ikke slettes, men installeres ;)