Avatar billede spectar Nybegynder
29. januar 2002 - 18:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan en ik lave en HP?1800 point mere oveni

Jeg skal bruge en hjemmeside der er god nok til en projektopgave i 10kl. hjemmesiden å gerne være i flash men jeg godtager den skal handle om datamatiker jeg giver den som kan klare den opgave 1800 point mere oveni
Avatar billede hojben Novice
29. januar 2002 - 18:04 #1
Lav den selv og luk dette spørgsmål....
Avatar billede hojben Novice
29. januar 2002 - 18:04 #2
"Hvis 200 point ikke er nok så gå til www.sharksforum.com"
Avatar billede hono Nybegynder
29. januar 2002 - 18:07 #3
Mener du bare design, eller skal man også lave indholdet og teksterne?

Hono
Avatar billede hojben Novice
29. januar 2002 - 18:09 #4
Moralen hedder "Mine lektier skal jeg selv lave da jeg ellers får karakter for noget jeg ikke selv har lavet.. og IKKE kan forsvare til en evt. eksamen.."
Avatar billede realone Nybegynder
29. januar 2002 - 18:31 #5
Hvis du sætter pointene om til kroner og fordobler kan vi sagtens finde ud af noget .. Men IKKE over 200 points på E..!!
</RealOne>
Avatar billede hojben Novice
29. januar 2002 - 18:33 #6
Kan kun sige "I mangler moral!!!"
Avatar billede realone Nybegynder
29. januar 2002 - 18:34 #7
1800 point mere?? Dvs. du vil oprette 9 (NI) spm mere om dette!? Så bryder du næsten samtlige af Ekspertens regler.. :-/
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
29. januar 2002 - 18:41 #8
hojben --- I!? Hvis det er mig du hentyder til vil jeg bare sige at jeg er fuldstændig ligeglad hvad den side skal bruges til hvis han betaler! Det må dog være hans skrupler og ikke mine.. ;o)
</RealOne>
Avatar billede spectar Nybegynder
29. januar 2002 - 20:22 #9
jeg er stoppet med Eksperten og jeg mangler stærkt en hp... hojben du lukker bare den som laver HPen får bare min adgangskode og så er det ..det.....
Avatar billede spectar Nybegynder
29. januar 2002 - 20:23 #10
i behøves ik at skrive noget i den det skal bare være et fedt design nemt og lettilgæneligt og noget som får folk til se den....
Avatar billede resten Nybegynder
13. marts 2002 - 14:21 #11
Spectar> Luk dette spørgsmål ved at lave et svar og accebter dig selv da dette strider imod reglerne.

Resten/CoAdmin
Avatar billede spectar Nybegynder
15. marts 2002 - 08:18 #12
hulabula