Avatar billede iziqio Nybegynder
29. januar 2002 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

3Com Palm III ??? Hvad kan den ?

Jeg har lige købt en Palm III, men hvad kan jeg egentlig bruge den til ? JEg har tænkt mig at bruge den som E-lommebog, mest kalender lokker mig og evt tilslutning til min 6150 (IR) + evt min Laptop (ir). Nogen der har noget at sige ??? JEg mangler Programmer, spil og lign. hvad har i rundt omkring ????
Avatar billede hono Nybegynder
29. januar 2002 - 17:51 #1
Du kan kigge efter programmer her www.download.com under kategorien handheld, ellers kender jeg ikke noget til Palm III desværre, jeg bruger IPAQ.

Hono
Avatar billede tupsy Nybegynder
29. januar 2002 - 19:30 #2
Prøv på www.palmgear.com
MASSER af programmer til PALM III... (Og andre PDA'er)

Men hvad er det du specielt mangler??

Tupsy!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 20:36 #3
www.eurocool.com - min favoritressource til spil og programmer.

Specielt todo listen benytter jeg rigtig meget. Og så selvfølgelig kalender og adressebog.

Jeg har desuden stor gavn af at synkronisere min inbox med palm'en. Så har jeg altid relevant korrespondence ved hånden.

NanoQ
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
30. januar 2002 - 08:16 #4
hvis jeg husker rigtigt, så bruger Nokia 6150 ikke standart IR, og kan ikke kommunikere med andre end Nokia 6150.
Avatar billede krauw Nybegynder
28. februar 2002 - 16:34 #5
Kig på www.PDAnmark.dk der er masser af information om hvordan og hvorledes.

/Krauw
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. marts 2002 - 08:43 #6
lukketid?
Avatar billede jangb Nybegynder
12. april 2002 - 12:12 #7
Eller personlige anmeldelser (og links til flere) på

* http://g-b.dk/torben/psion.htm
og
* http://g-b.dk/jan/pda.htm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. april 2002 - 12:25 #8
lukketid?