Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 17:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er min side...

Perfect Portal er en nyhedtjeneste som henvender sig til IT-folket med en bred og faglig viden om IT. jeg er dog ikke sikker på om den er okay???
den som kommer med et meget godt forslag til forbedringer, kan få de 30 point
Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. januar 2002 - 17:05 #1
en adresse ville hjælpe.
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 17:05 #2
Det første du skal anskaffe dig er en adresse til din hjemmeside...
Så bliver siden nok bedre bagefter :o)
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 17:13 #3
Adressen er www.perfectportal.dk
Sorry i forgot :o(
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 17:16 #4
Okay:

1. Et andet toplogo.
2. Siden er meget blå, det er lidt uoverskueligt med de forskellige tabeller der har forskellige farver oppe i toppen! Siderne ser ok ud, men der hvor der står ny konto, dér kunne du måske vælge en lidt mørkere/lysere farve end den der er i midtertabellen!
3. Du kunne farvelægge den der søgeboks + knappen med noget CSS....
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 17:17 #5
Afstemningen virker også lidt rodet fordi du har centreret noget af teksten og noget andet står ude til venstre!!.....
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 17:19 #6
okay, har du et css der gør det
Avatar billede pr4nk Nybegynder
29. januar 2002 - 17:20 #7
Hvad men nogle java spil og flash ting :D ... og lidt mere grafik !...
/Pr4nk
Avatar billede francke Nybegynder
29. januar 2002 - 17:21 #8
Hvorfor ender PDA som den gør og i samme side?
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 17:22 #9
jeg prøver at finde ud af noget
Avatar billede use-me- Nybegynder
29. januar 2002 - 17:35 #10
Det er en okay side..Jeg vil foreslå at din rollovereffekt i hovedmenuen ikke var at understregningen fjernede sig. Det virker mærkeligt, lav den helle modsat. Det er jo designmæssigt ikke just banebrydende, dermed ment at det er set før. Men udentvivl overskueligt og meget pænt

/andreas
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
29. januar 2002 - 17:37 #11
ok, deth avde jeg også tænkt mig
Avatar billede lee Nybegynder
30. januar 2002 - 01:19 #12
Der mangler noget kontrast mellem de to blå farver. De glider alt for meget ind i hinanden.
Cellen yderst til højre, er bredere end dine blå "undermenu overskrifter's baggrund" kan følge med.
Ville lave cellpadding størere i teksten under "undermenuerne".
Fjern understregning af links i toppen og lav evt noget mouseover.
Nyt logo!!!

Eller fin overskuelig side.

/Lee
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
01. februar 2002 - 15:52 #13
Perfectportal.dk er en skodside - xi-craxy suxx...!!!