Avatar billede wizee Nybegynder
29. januar 2002 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

DVD brændesoftware

Hej!

Er der nogen der ved hvor man kan købe denne i DK:
http://www.dvdwizardpro.com

Eller findes der evt. andet software der kan
bruges til at brænde en DVD på en almindelig CD-R brænder?

På forhånd tak.
Avatar billede staz Nybegynder
29. januar 2002 - 15:53 #1
Jeg trode sgu ikke man kunne brænde dvd´er uden en dvd brænder... Men vi bliver ved alle klogere.
Avatar billede disky Nybegynder
29. januar 2002 - 15:59 #2
det lyder som et vcd brænder program ikke andet.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 16:18 #3
Man kan IKKE brænde en DVD på en CD-R brænder. En DVD skal jo brændes i flere lag. Det kræver en DVD brænder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2002 - 20:25 #4
+ et DVD medie :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2002 - 20:27 #5
Jeg vil vædde på at det bare er et rippeprogram der også kan brænde ned på cd - læg venligst mærke til at der INTET står om hvordan brændingen kan lade sig gøre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2002 - 20:29 #6
P.s. Læs lige disclaimeren: "DVD Wizard Pro V5.75 should be for personal and legal use only. We cannot take any responsibility in any way for how you choose to use this guide, associated software and links in this guide. This guide only serves as instruction to using DVD ripping software, NOT a guide to DVD piracy or any other illegality. By purchasing or receiving this guide in any manner, you automatically agree to this disclaimer, and eliminate this company and any affiliates of any responsibility in this matter. Furthermore, the limit of liability of this guide is the purchase price paid by the end user. Regarding Purchasing: You are purchasing a Guide on how to Rip DVD files. There may be other applications required for the actual ripping process but all applications suggested are not sold as part of this DVD ripping kit, but are freeware and are completely freely downloadable."

wizee> køb det ikke :)
Avatar billede wizee Nybegynder
30. januar 2002 - 13:08 #7
ok, jeg må have misforstået det. Jeg tænkte da også det ville være mærkeligt hvis man skulle kunne brænde en DVD på en CD-ROM brænder
de bruger jo (som nanoq siger) forskellige teknologier. Men tak for jeres svar og kommentarer!