Avatar billede nazhady Nybegynder
29. januar 2002 - 15:38 Der er 11 kommentarer

Spil - Regedit?

Er det muligt at skifte cdkeys til Diablo II - LoD?
Eftersom jeg ghoster 52 comps, ca. en gang om måneden, ville det spare mig for en del tid, hvis det var muligt at skifte cdkeys. Det er ik noget problem med f.eks Counter, da jeg installerer på "serveren", ghoster til samtlige 52, skifter cdkey i regedit, og jeg er klar til at køre.
Det ka jeg bare ik med Diablo. Der ska jeg installere på hver enkelt comp, efter jeg har ghostet, for at have mine keys i orden, og for at kunne spille på nettet. Og det tar alt for meget af min tid!

Nogen der kender en løsning??
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
29. januar 2002 - 15:44 #1
Har du da en Netcafé
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. januar 2002 - 15:48 #2
cdkeyen ligger ikke i reg-basen, men i selve filerne, så du bliver næsten nød til at tagen en af gangen.
desværre
Avatar billede nazhady Nybegynder
29. januar 2002 - 15:54 #3
bartafterdark --> Ja
dex_dexter --> det er osse fint nok. For det er det samme med Counter/Half-Life!
Bare så længe jeg slipper for at sku installere spillet (er både Diablo II + expansion)
Men jeg kan bare ik finde den key yil Diablo i regedit : (
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. januar 2002 - 16:03 #4
den ligger heller ikke i regedit, den ligger i filerne....
Avatar billede nazhady Nybegynder
29. januar 2002 - 16:16 #5
Og du ved ik hvor.....?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. januar 2002 - 16:24 #6
jeg ved koden ligger i filerne, men ikke hvor
sorry
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. januar 2002 - 18:35 #7
hvorfor afviser du?
Avatar billede nazhady Nybegynder
30. januar 2002 - 12:36 #8
Sku jeg da ha accepteret?
Det var jo ik et decideret svar på mit spørgsmål...
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
30. januar 2002 - 14:28 #9
Hvor ligger din Netcafé ?
Hvad hedder den ?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
30. januar 2002 - 16:12 #10
det var et decideret svar på spørgsmålet.
men det er sq lge meget.
jeg har bare selv bøvlet med det samme på en netcafé og vi havde bare alle filerne til hver maskine liggende på en server & så kopierede den automatisk over.
Avatar billede nazhady Nybegynder
30. januar 2002 - 16:44 #11
bartafterdark --> hvorfor den store interesse??
dex_dexter --> ka vi ik li komme lidt nærmere ind på det med filer på en server??
Hvilke filer er det i lagde over på serveren?? Samtlige filer??
For hele Diablo mappen (med expansion) fylder jo knap 1.5 GB :((