Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
29. januar 2002 - 13:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

c++ eller delfi

hvad er bedst c++ eller delfi 6.
mhv. Yakuza1987
Avatar billede traded Nybegynder
29. januar 2002 - 13:08 #1
Delfi er nemmest
Avatar billede chries Nybegynder
29. januar 2002 - 13:09 #2
Min helt personlige mening er at c++ er det bedste og delphi er for dem der ikke kan programmere.
Avatar billede chries Nybegynder
29. januar 2002 - 13:16 #3
Avatar billede webmasterdk Praktikant
29. januar 2002 - 13:25 #4
Ville nok også vælge c++, det giver de fleste muligheder for at komme videre..
Avatar billede jesperhansen Nybegynder
29. januar 2002 - 20:09 #5
Delphi er helt klart min favorit.

Den artikel som Chries henviser til er fra 1997 :-( - Hvad kan man bruge det til?

ps. Stil evt. dette spørgsmål på en af programmeringsgrupperne.

/Jesper
Avatar billede webben Nybegynder
29. januar 2002 - 20:12 #6
c++ er lidt mere hardcore programmering end delphi... tilgængel kan du også dobbelt så meget... men alt programmering ligner hinanden lidt, undtaget php *gg*... ej, det kan rådes til at starte med delphi... det er lidt nemmere, men er du frisk på at sidde vågen lange nætter og vil bare finde ud af det problem, så vil jeg rådde dig til c++... Total iordenprogrammeringssprog :)

God fornøjelse
Avatar billede jesperhansen Nybegynder
29. januar 2002 - 22:40 #7
hmm dobbelt så meget i c++? Du har vist aldrig kodet Object Pascal
Avatar billede webben Nybegynder
29. januar 2002 - 23:00 #8
ej, det har jeg ikke, men jeg tror godt på at der er nogle sprog hvor du kan lidt mere end i c++.... Men c++ rocks stadig :)
Avatar billede anjensen1 Novice
30. januar 2002 - 15:16 #9
Egentlig er dit problem at du før du kaster dig over enten c++ eller delphi burde have noget 'bund'
Bund til delphi får du med pascal
Bund til c++ får du med c
Du vil ALDRIG kunne lave alt i delphi
Du KAN lave alt ALT i c++
men
Det er dæleme ikke simpelt..
Alle kan lære delphi
Ikke alle kan lære c++
Mit tip ville være at starte med c som er det ikke objekt orr. grundsprog for c++. Lån / køb en bog om c og se om den måde sproget er klampet sammen på tiltaler dig. Hvis du kan svinge sammen med c så kan du nok også finde ud af c++. Hvis c er 'svært' så er du nok mere til delphi.
mvh/
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
31. januar 2002 - 09:20 #10
1000 tak!!