Avatar billede heissi Nybegynder
29. januar 2002 - 13:01 Der er 4 kommentarer

IO-PCI kort

jeg skal bruge en USB port,og står nu for at købe et kort med 2 eller 4 porte jeg er i tvilv om hvilket kort der er kompatipelt med WIN xp som er mit styresystem.
Kan nogen give mig et godt om dette køb vil jeg blive glad.Hilsen Heissi.
    antczak@12move.dk
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
29. januar 2002 - 13:04 #1
det er nok med et 2ports usb kort, forde du har xp den har ikke brug for så meget!! hvis du havde 95/98 eller et andet skal du bruge 4 porte!!
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. januar 2002 - 13:15 #2
Hejsa: Hvor mange porte har du brug for mht. antal usbenheder.
Hvis du kun har behov for eet er det fint, med et 2ports kort men hvis du skal bruge 2 porte, ville jeg foreslå et 4 ports kort, for så har du nogle ekstra porte til udvidelser:-)
For god orden skyld bør du nok fjerne det ene spm.
http://www.eksperten.dk/spm/165318
Avatar billede heissi Nybegynder
29. januar 2002 - 14:10 #3
det jeg har brug for at vide er hvilket kort kan jeg bruge,da alle kort ikke er kompatiple med WIN XP jeg har brøvet 2 kort men ingen af dem duede.  Heissi antczak@12move.dk
Avatar billede 1003 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:14 #4
fik du svar på dit spm.?