Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 12:47 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Måske et dumt spørgsmål !

Hej !

Jeg har installeret en office2k på ca 50 pc'er og brugt den samme cd key ! Kan det give nogle problemer ?

/Brp
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 12:49 #1
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 12:49 #2
afhænger også om de er i netværk - hvis de er, må de ikke have samme navn
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 12:50 #3
Ja, hvis du ikke har 50 licenser...!
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
29. januar 2002 - 12:51 #4
nej!! over det er kun hvis det er et sted som skoler eller arbejde det giver problemmer, ellers ikke!!!
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 12:52 #5
*G* Jeg har 50 licenser !

Monstermand > Hvad mener du ?
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 12:54 #6
Det er på arbejdet jeg har 50 pc'ere med Office2k på ! Ikke derhjemme !! :O)
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 12:55 #7
netværkidentifikationen må ikke være den samme
kontrolpanel > system > computername > netværksid

det skal være forskelligt fra alle comp.

ellers kommer der onflikt!
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 12:57 #8
min bummert - troede vi snakkede om win2k,

men der sker ikke noget ved at have flere offoce med samme kode installeret - det har jeg selv på arb.
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 12:57 #9
Monstermand > Ja det ville der jo nok være kommet før jeg installeret office2k....Hvis jeg har givet dem alle samme ip og navn !
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 12:58 #10
sorry..
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 12:58 #11
:OD
Avatar billede jackasss Nybegynder
29. januar 2002 - 12:59 #12
Der kommer ikke nogen problemer
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 13:01 #13
yakuza1987 > Hvilke problemer mener du det kan gi' ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 13:06 #14
Det kan ikke give problemer. Og det er helt lovligt, så længe du har de resterende licenser.

Vi har installeret Officepakken i en Citrix Metaframeløsning. Her installeres pakken jo kun én gang, men alle brugere har adgang til den. Her benyttes naturligvis også kun én licenskode. I princippet er det det samme.

NanoQ
Avatar billede brp Nybegynder
29. januar 2002 - 13:09 #15
Oki ! Mange tak for hjælpen !
Så er det bare pc'erne der er noget lort ! :O)

/Brp
Avatar billede krukken Juniormester
29. januar 2002 - 14:21 #16
Så længde du ikke bruger det til et større netnærk er det ligemeget, men mindre de enkelt bruger begynder at sende fejlmedelser til Windows. Hvis det er et større netnærk, skal du jo have en specielversion, som netop kan håndtere netværk.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. januar 2002 - 14:38 #17
krukken, Ehm... hvad er det lige du mener? Der skal ingen "specialversion" til.

Men ok... det netværk jeg kører er måske ikke "stort"... der er jo kun 400 brugere....