Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 23:35 Der er 4 kommentarer

gået i stå

jeg har lavet en hjemme side som skulle virke ligesom den blå avis bare med vine.
jeg er gået lidt i stå med siden. er der nogle der har lyst til at arbejde lidt vidre med iden sammen med mig. her kan du se siden
www.friserverplads.dk/vin4you
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
28. januar 2002 - 23:37 #1
Gået i stå med design eller programmering?
Avatar billede entracore Nybegynder
28. januar 2002 - 23:44 #2
Dette indlæg her - har du ikke oprettet det rimelig mange gange ???

Lidt inspiration kan du finde her: www.onwine.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. februar 2002 - 09:19 #3
Du kan da prøve at se om ham her vil være med til et samarbejde..

I kan evt. udveksle idéer osv.

http://www.talkative.dk/startguiden/forum_vispost.php?id=34&pg_name=&lng=dk&kat=1504
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
21. september 2002 - 02:30 #4
Hvad med en opsætning a'la www.smaa-el.dk

skriv til mig hvis du har flere idéer