Avatar billede vin4you Nybegynder
28. januar 2002 - 23:23 Der er 9 kommentarer

vin

hvad synes i om denne side www.friserverplads.dk/vin4you
holder ideen.
hvad skal jeg gøre om
Avatar billede pjk Nybegynder
28. januar 2002 - 23:29 #1
det er lidt svært at sige endnu syns jeg, men umiddelbart virker det som en ok ide. Om sitet holder, kommer nok meget an på hvor mange der benytter det.
Avatar billede casm_ Nybegynder
28. januar 2002 - 23:50 #2
ideen holder fint......designet følger bare ikke med,,
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
28. januar 2002 - 23:54 #3
enig med casm_ lave et ordentlig design ikke en subnetonlinemineførstehjemmeside design.
held og lykke ellers.
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
28. januar 2002 - 23:55 #4
og forresten 1 dum ting. din html side hedder "mail mig.html"
lav aldrig mellemrum i filer...meget dumt.
Avatar billede vildmule Nybegynder
29. januar 2002 - 10:17 #5
Det virker lidt underligt at du kalder det for vin4you, det burde hedde wine4you. Underlig blanding af dansk, forkortelse og engelsk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. januar 2002 - 11:40 #6
Bryder mig meget lidt om farve valget på siden

Brug evt. http://www.colorschemer.com/online/ til at finde nogle bedre farver
Avatar billede gryn Nybegynder
30. januar 2002 - 23:14 #7
Ideen er god nok, men det er meget vigtigt, at designet er med, for ellers tror folk ikke, det er en seriøs side.
Den røde farve er knap så god (o:

mvh. gryn
Avatar billede zeroxer Nybegynder
31. januar 2002 - 16:40 #8
flot
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. februar 2002 - 13:11 #9
Siden kan ikke længere ses, ville eller gerne give en vurdering :)

mvh

startfirma.dk