Avatar billede star-design Nybegynder
28. januar 2002 - 23:05 Der er 8 kommentarer

Vedr. Creative Soundblaster Audigy Player...

Hej,

Jeg har idag modtaget mit Audigy Player lydkort, men har købt det i en bulk-udgave, da jeg kunne spare 400 kr... men nu er problemet bare at lydkortet ikke virker uden drivere... og jeg kan ikke lige finde drivere på Creatives hjemmeside (de jeg har fundet kræver at man den orginale cd)... nogle der har nogle drivere eller noget, så jeg kan få mit lydkort til at fungere???

TAK....
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:08 #1
Hvilket os
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:09 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:11 #3
Avatar billede star-design Nybegynder
28. januar 2002 - 23:13 #4
jeg har windows xp - prof.

jeg har hentet alle drivere på soundblaster.com, men de kræver som nævnt at jeg har de originale cd'er, da det jo kun er opgraderinger...
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:19 #5
De sælger ikke et produkt uden drivere, som der ikke kan hentes til på deres website.
det her står der
This is a full driver installation and does not require any previous installation. This patch also contains AudioHQ and Surround Mixer. PlayCenter 2 and MiniDisc Center will also be patched if these applications are already installed on your system. This release is in English only.
Avatar billede star-design Nybegynder
28. januar 2002 - 23:24 #6
kan du give mig et link til det du citerede (This is a full driver installation and does not require any previous installation)??? :) tak...
Avatar billede jefa Nybegynder
28. januar 2002 - 23:25 #7
Mellem kl. 10.00 og 18.30 er der dansk online chat med support på http://dk.europe.creative.com/support/chat/welcome.asp
Avatar billede star-design Nybegynder
28. januar 2002 - 23:26 #8
ok.. så kan jeg jo snakke med dem i morgen, men hvor har du læst det du citerede tidligere i dette topic?