Avatar billede tsocm Nybegynder
28. januar 2002 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Web Shop

Hejsa alle sammen ;-)

Jeg sidder og er igang med et Web Shop system, til salg af forskillige ting og sager på nettet.

Men jo mere jeg laver, jo mere finder jeg ud af der skal være... Og jo mere kompliceret bliver det.

Jeg har kigget lidt på www.hotscripts.com , men der var ikke meget at hente, er der nogen af jer der ved om der ligger nogle gratis webshops rundt omkring, til at downloade, så man kan kigge lidt på hvad de har gjort og taget med af feuaters og samle lidt inspriation.

det skal helst være i php.

/Takker
Avatar billede tobster Nybegynder
28. januar 2002 - 22:39 #1
Til inspriation er det værd at nævne www.haburi.com og www.designersoundz.dk
De er sikre og deres menuer er idiotsikrede
Avatar billede volstrup Nybegynder
29. januar 2002 - 01:47 #2
Jeg har selv arbejdet en del med webshops, og min erfaring siger mig at uanset hvad, så er det en fordel hvis man forbereder sig lidt inden man starter.
Overvejer hvilke oplysninger som man egentlig har brug for, hvilke funktioner der skal være, osv.
Derefter starter man så bare fra en ende af.

Er selv næsten færdig med netspecialisten.dk (domænet virker ikke endnu, men siden kan ses på http://webhotel2.webhosting.dk/~netspecialistendk ), og det er svært at få det hele med fra starten. Men et godt råd er at tjekke andre online-shops, da man tit får ideer de steder.

Mvh Jacob Volstrup
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. januar 2002 - 03:38 #3
Så lukker jeg desvære igen... :(
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. januar 2002 - 03:39 #4
men tak for de henvisninger i har lagt, jeg har kigget lidt på den og samllet lidt inspiration. ;-)