Avatar billede smartguy Nybegynder
28. januar 2002 - 20:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvad betyder dette??

Jeg får en fejl, når jeg skal prøve at indsætte et indlæg i min gæstebog. Det er disse fejl jeg får:

-------------------------------------------------------
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php:3) in d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php on line 92

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php:3) in d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php on line 95
-------------------------------------------------------

Gæstebogen kan testes her: www.thomaslunde.dk/guestbook/guestbook.php

Og koden for guestbook.php kan ses her: www.thomaslunde.dk/guestbook.txt'

Kan nogen hjælpe mig??
Avatar billede smartguy Nybegynder
28. januar 2002 - 20:31 #1
Koden kan ses her istedet for: http://www.thomaslunde.dk/guestbook.html
Avatar billede morw Nybegynder
28. januar 2002 - 20:36 #2
Du kan ikke bare sætte <body bgcolor="E7E3DB"> øverst.
Avatar billede entracore Nybegynder
28. januar 2002 - 20:36 #3
Skal du ikke skrive i toppen af filen: flush.header eller header.flush ????
Avatar billede morw Nybegynder
28. januar 2002 - 20:37 #4
Intet output til browser før headers bliver sat
Avatar billede smartguy Nybegynder
28. januar 2002 - 20:46 #5
efter jeg har fjernet <body bgcolor="E7E3DB">, så komemr flg. fejl:

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php:3) in d:\www\thomaslunde.dk\home\guestbook\guestbook.php on line 70
Avatar billede ladefoged Nybegynder
28. januar 2002 - 20:56 #6
Hej smartguy

Fejlen ligger i linjen der starter med "setcookie("phpbookcookie"
eller det vil side over den for hvis du har brugt echo eller print over hvor du vil sette en cookie ja så er headers already sent
Prøv at rode lidt med det

M.v.h Nikolai
Avatar billede inf2005 Nybegynder
28. januar 2002 - 20:59 #7
det fatter jeg ikke lige så meget af det der! Hvad er det lige der skal slettes eller rettes?
Avatar billede inf2005 Nybegynder
28. januar 2002 - 21:00 #8
jeg kan ikke se nogen fejl...men det er jo også smartguys script

jeg prøver lige alligevel at kigge på det smartguy!

Siger til, hvis jeg finder noget...
Avatar billede tmouritsen Nybegynder
28. januar 2002 - 22:03 #9
v
Avatar billede inf2005 Nybegynder
28. januar 2002 - 22:09 #10
Det er noget med den der cookie du har der...den skal lige omskrives!
Avatar billede smartguy Nybegynder
28. januar 2002 - 22:10 #11
takker inf2005....