Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Rettigheder

Hej Allesammen
For nogen vil dette spm være ret dårligt, men jeg har ikke forstand på dette område - og vil hellere være på den sikre side.

Hvis jeg f.eks interviewer en række personer omkring deres uddannelse/erhverv, er det så tilladt at offentliggøre dette interview på et website. Selvfølgelig bliver de interviewede spurgt, om de ønsker deres svar offentliggjort.

Med Venlig Hilsen
Jan - Evolutionsix
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 19:44 #1
Hvis de personer du interwiever skriftligt giver tilsagn må du godt offentliggøre!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. januar 2002 - 19:44 #2
Hvis du er i det der hedder offentlig rum skal du ikke spørge... Det vil sige IKKE hjemme hos folk osv...

Hvis du spørger er det bare en  god gestus!
Avatar billede evolutionsix Nybegynder
28. januar 2002 - 19:46 #3
Okay... Interviewet vil være skriftligt - altså via. eMail.
Avatar billede foodear Praktikant
28. januar 2002 - 19:48 #4
Få en skriftlig tilkendegivelse (E-mail) så er du på den sikre side