Avatar billede bredgade Nybegynder
28. januar 2002 - 16:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Luk Computeren

Hvordan kan man få computeren til at eksekvere en exe fil, efter at man har trykket på Luk Computeren i win95,win2000 og NT4.

Det skal bruges til at når der lukkes ned skal der flyttes et bibliotek over på en server, så det skal være inden netværksforbindelsen bliver afbrudt...
Avatar billede klatten Nybegynder
29. januar 2002 - 09:27 #1
Det tror jeg ikke at man kan...
Der skal nok nærmere laves en handling hvor man med et enkelt klik flytter biblioteket og efterfølgende lukkes puteren automatisk.
Men hvordan det laves, vil jeg lige overlade til en anden:)
Avatar billede skrewz Nybegynder
14. juli 2002 - 19:24 #2
hvad med en .bat fil?
Avatar billede bredgade Nybegynder
05. september 2002 - 12:50 #3
Det lader ikke til at der er nogen der kan svare, så jeg lukker den nu.