Avatar billede dingkee Nybegynder
28. januar 2002 - 16:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar

Er dette et godt tilbud og er der nogen der kan finde et bedre??

* 1.2 Giga Hz Intel Celeron processor
* 384 MB SD RAM
* 20 GB harddisk
* 32 MB Savage pro grafikkort m/TV-out
* Kombineret DVD og CD-Rom brænder
* 56K modem
* Windows XP
* 14,1" TFT skærm

til 14.999
Avatar billede agony Nybegynder
28. januar 2002 - 16:32 #1
hvad mærke er den ??
Avatar billede agony Nybegynder
28. januar 2002 - 16:34 #2
men jeg vil sige at det lyder til at være et godt tilbud. TFT skærm og 384 mb ram er helt fint.
Avatar billede dingkee Nybegynder
28. januar 2002 - 16:36 #3
Det er en fujitsu-siemens
Avatar billede dingkee Nybegynder
28. januar 2002 - 16:39 #4
Hva med at spille spil på og sårn noget, kan det også bruges til det?
Avatar billede doessing Nybegynder
28. januar 2002 - 23:15 #5
Ikke rigtig til 3D, men ellers er der ingen problemer skulle jeg mene
Avatar billede doessing Nybegynder
28. januar 2002 - 23:16 #6
Hvad er det for en maskine - og hvor der du den henne?
Avatar billede doessing Nybegynder
28. januar 2002 - 23:19 #7
Kan du finde dig een med en 15" skærm, så gør du dig selv en stor tjæneste. Men tilbuddet ser bestemt fint ud som du skitserer det. Specielt Combo drevet plejer at trække godt i prisen.
Vær opmærksom på at det er en Celeron og at det er XP der kommer med. Desuden er det rart med al den Ram man kan komme afsted med, og så burde et netkort være standard.
Avatar billede dingkee Nybegynder
29. januar 2002 - 15:22 #8
Det vil altså sige at hvis jeg gerne vil spille f.eks. det nye fifa spil skulle det kunne lade sig gøre, så det også ser nogenlunde ud
Avatar billede doessing Nybegynder
29. januar 2002 - 15:33 #9
Hmnja - nu kender jeg ikke rigtig Fifa, men det er jo 3D baseret ikk?
Skærmen på en bærbar er væsentlig 'grovere' end en monitor og dét kan ses tydeligt. Desuden opdateres billedet langsommere på en bærbar - derfor problemerne med 3D-shooters, hvor man skal være hurtig og præcis. Men hvis du kan leve med et billede der bliver grovere, som ikke tegner så skarpt og som ikke har nogen god antialias, så skulle der ikke være noget i vejen.
Husk at tage skærmens størrelse med i betragtning - samt max opløsningen den pågældende skærm kan klare.
Jeg har selv lige anskaffet mig en ASUS med en 15" skærm der kan køre 1024x768 og jeg er veldig godt tilfreds. Men jeg har også sagt farvel til Max Payne, Grost Recon, RTCW og så videre.
Til gengæld er jeg tilfreds med Age of Empires, Dune og den slags,,,
Det er et spørgsmål om tilvænning.
Slutteligt - grafikkortet på 'din' maskine er vis noget af det bedste man kan få for penge til en bærbar
Avatar billede doessing Nybegynder
02. juli 2002 - 18:44 #10
Hvad med at acceptere svaret ? ;-)