Avatar billede onlinepc Nybegynder
28. januar 2002 - 11:07 Der er 4 kommentarer

HJÆÆÆLP. ISAM DRILLER!!!

Jeg har et lille projekt, der kobler op imod Access 2000 databaser.
Jeg har nu lavet en ny installation af Windows 2000 med SP2.
Når jeg vil køre mit projekt i VB6.0 får jeg denne fejl:
"Could not find installable ISAM" Hvad betyder det, og hvordan får jeg løst dette problem.

Jeg har også Office 2000 fuld installeret.
Avatar billede terry Ekspert
28. januar 2002 - 11:17 #1
Your trying to do something which more thanlikley needs an ISAM (Index Sequential Access Method) driver.

Make sure that your references are in place (Project References menu) None must be MISSING
Avatar billede terry Ekspert
28. januar 2002 - 11:17 #2
and make sure you have the newest SP (5?)
Avatar billede dimle Nybegynder
28. januar 2002 - 15:25 #3
Du skal have referencen med til ISAM i projektets referecer! Du er nødt til at have mindst service pack 4 (SP4) for at den findes! Hvis du ikke lige ved hvad det er for en reference du skal bruge kan du søge på: VB + References i f.eks. yahoo eller på microsoft's hjemmeside!
Avatar billede terry Ekspert
28. januar 2002 - 15:29 #4
Waht are you doing with ISAM?