Avatar billede ghaussy Nybegynder
10. juni 1999 - 10:18 Der er 6 kommentarer

MS Project 98

Når jeg har oprettet et hyperlink i Project 98 og klikker på linket så lukker min fil i Project 98 ned, hvorofor. Jeg skal ind og åbne filen igen. Det er ikke alle mine project filer der gør det ??
Avatar billede unhuman Nybegynder
10. juni 1999 - 12:38 #1
Jeg er ikke så meget inde i MS Project 98, men det kunne være at du havde lavet et eller andet forkert.

Det er det eneste jeg give dig.

Hilsen

Unhuman
Avatar billede unhuman Nybegynder
11. juni 1999 - 00:14 #2
Hvad fanden vil du have mig til at gøre, gå ud og købe programmet. Hvis der var nogen havde forstand på, tror du så ikke at de ville have svaret dig nu???

Please kan du ikke bare give mig de point.
Avatar billede Slater Ekspert
02. juli 2002 - 15:13 #3
Hold da kæft en spade... Seriøst unhuman, du kan da ikke forvente at få point for den gang lort! Hvis jeg skal ameldes for det her, så let it be, men jeg har dog aldrig mødt en større nar end unhuman dér...
Tag mit råd: næste gang du gerne vil have point fra nogen, så start med at tale pænt til dem!!!

/Viperine
Avatar billede sprutnik Nybegynder
02. juli 2002 - 15:16 #4
Viperine->sidste gang unhuman var aktiv på E, var for 3 år siden. Jeg tror ikke han ser det;)
Avatar billede jimmynielsen Novice
02. juli 2002 - 15:31 #5
lmao
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. juli 2002 - 18:57 #6
Skal SPM ikke lukkes ? :)

Suran