Avatar billede blue-dragon Nybegynder
27. januar 2002 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger en der vil hjælpe mig med at markedsføre min hjemmeside

Hej allesammen..

Jeg søger en der vil hjælpe mig med at markedsføre og få oprettet så jeg kan tjene lidt på min hjemmeside hvis du hjælper mig så får du 25% af alle indtægter

// blue-dragon
Avatar billede maxium Novice
27. januar 2002 - 20:45 #1
"hvis du hjælper mig så får du 25% af alle indtægter" har man hørt før
Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 20:47 #2
skriv en mail til wil@theroom.dk vil gerne have mere info om opgaven
tak
www.theroom.dk
Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 20:48 #3
btw skriver jeg lige fra min vens bruger, mads-j, det er cool-wil der skriver:-)
håber det ikke gør noget, jeg er ikke lige hjemme...
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
27. januar 2002 - 20:51 #4
mads-j... Tak..Det vil jeg så gøre :)
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
27. januar 2002 - 20:53 #5
maxium...I know...
Avatar billede aagaard Nybegynder
27. januar 2002 - 20:59 #6
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at markedsføre din hjemmeside så vil du ikke lige skrive til dj_aagaard@vip.cybercity.dk og skrive noget mere om opgaven!! på forhånd tak

//Aagaard
http://www.nhh-avisen.subnet.dk - snart http://www.Tjavz.dk