Avatar billede royzr Nybegynder
27. januar 2002 - 19:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stort ProBleM !!!!

hejsa jeg har et lille/stort probleM det r på denne side http://www.friserverplads.dk/blackangel/members.htm
Problemet r det med at der hvor der står Kongflot er linie større end de andre mærkeligt PLZ help
RoY :P
Avatar billede grillasp Nybegynder
27. januar 2002 - 20:16 #1
hvad mener du ?
Avatar billede royzr Nybegynder
27. januar 2002 - 20:22 #2
Altsaa linie nedeunder r større og det ser lidt duMt ud ved ik hvordan jeg får det ordnet
Avatar billede oskar Nybegynder
27. januar 2002 - 20:49 #3
Det er rowspan der laver ulykker. Ryd op i din kode.
Avatar billede royzr Nybegynder
27. januar 2002 - 21:42 #4
JameN hvordaN pLz hjælp da lige
Avatar billede oskar Nybegynder
27. januar 2002 - 22:53 #5
Det  ser ud til at du selv har fundet ud af at rydde dine rowspan ud. Ser flot ud nu. Tillykke med det.

Måske skulle du overveje at få gjort noget ved den shifttast der hopper op og ned hele tiden når du skriver...
Avatar billede royzr Nybegynder
28. januar 2002 - 15:52 #6
R meningeN :)
Avatar billede royzr Nybegynder
28. januar 2002 - 15:52 #7
de
Avatar billede oskar Nybegynder
28. januar 2002 - 19:46 #8
Det havde jeg gættet men det virker frygteligt umodent og forstyrrer iøvrigt læsningen.