Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
27. januar 2002 - 17:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Kan det lade sig gøre at lave et program hvor, man kan trykke på en knap og så aktiver man tv-out og en anden knak til at deaktiver det.

Det er et Geforce 3 titanium 200.
Avatar billede nfotx Nybegynder
27. januar 2002 - 17:30 #1
Det kan sikkert lade sig gøre. Har du ATI drivere installeret??
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
27. januar 2002 - 17:31 #2
det der tv out har ikke det men har tænkt på at købe et geforce3 med tv out og 64 mbram men hvad er det!(tv out)

mvh Casper
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. januar 2002 - 17:41 #3
matrix>>>>>>>>>>> TV-out = mulighed for at sætte grafikkortet direkte til fjernsynet; altså en udgang, der ændrer signalet til et der kan opfanges af fjernsynet! Det kræver at dit fjernsyn understøtter S-VHS (ellers får du kun sort/hvid, så vidt jeg har forstået)...

Men der skulle være en del problemer med TV-out på GeForce-kortene og opløsningen skulle efter sigende heller ikke kunne gå videre højt, men jeg skal ikke sige noge tmed sikkerhed...
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
27. januar 2002 - 17:48 #4
ok
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
27. januar 2002 - 19:36 #5
Det virker godt, men jeg syntes bare det ville være lidt lettere vis jeg bare kunne bruge en knap
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
03. februar 2002 - 09:06 #6
k
Avatar billede clscableguy Praktikant
14. februar 2003 - 07:40 #7
Jeg har godt nok et ati kort. Men igår lavede jeg et program som selv går ned i opløsning og aktiver tv-out. Det er ikke den bedste løsning, men det virker. Der efter starter den mit HTPC program, når HTPC programmet lukkes, går den ud af tv-out mode, og selvfølgelig op i opløsning igen.
Avatar billede stodderen Nybegynder
19. marts 2003 - 02:22 #8
clscableguy> har du mulighed for at sende mig dette program?
send til: stodder@mail.dk , tak.