Avatar billede exeqthor Nybegynder
27. januar 2002 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Q3 -Unreal & RtCW kører ikke i "full screen" ?

Hej

Jeg har lavet en ren installation af W-XP, jeg har blot det problem, at Quake 3 /arena , Unreal, og RtCW  ja sågar 3D-mark 2001 ikke kører i full screen - der optræder to sorte striber vertikalt i hvar side af skærmen på ca 2-3 cm. Jeg har set det før en gang, der var det drivere der var problemet, men jeg tror ikke det er det denne gang. Jeg har installeret Detonator WHQL 23.12. Jeg har forsøgt med kompatibilitet /Win 98.
Men nej. Er der nogen der har erfaringer med dette ??
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
28. januar 2002 - 03:10 #1
Hmm! Hvad Grafik kort har du ?

Og har du evt hentet en driver til dit kort ud over en Nvidia driver ?
Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. januar 2002 - 13:25 #2
Hej Igen

Jeg kører med et ASUS GeForce 2 GTS, MEN efter at have kigget rundt på de forskellige spørgsmål - een gang til, fandt jeg noget der lignede mit problem nemlig at skærmen gik ned i opdateringshastighed, og der fandt jeg et link til en fil der fuldstændig løste problemet. For god ordens skyld bringer jeg den også hvis andre skulle opleve dette problem - eller tak for interessen.
Mvh. Thor

http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/Mjd0aCBKYW51YXJ5IDA1OjIwOjAy/filelib/oneday/nvreffix-setup.exe